Artykuły sponsorowane:

czwartek, 21 czerwca 2012

Pozytywnie i... CUBA

Miesiąc temu wyznaczyłem sobie cel - 1500wyświetleń/mies na moim blogu o inwestowaniu w monety (link do wpisu:  Blogi, ministrony - budowanie dochodu pasywnego ). Dziś, widząc pnący się w górę wykres liczby wyświetleń, jestem z siebie zadowolony. Także w wyszukiwarce zostało zindeksowanych kilka odpowiednich słów kluczowych - obecnie pracuję nad ich pozycjonowaniem. Jestem przekonany, że zgodnie z założeniem, najpóźniej we wrześniu minimalna, miesięczna liczba wyświetleń będzie równa 1500.

Kolejną pozytywną wiadomością jest email od wydawnictwa Złote Myśli, które  jest zainteresowane moją publikacją na temat taniego podróżowania. Pozostaje zatem wziąć się solidnie do pracy i rozpocząć pisanie ebooka. Gotowy, pełny tekst mam przesłać na początku września. Co z tego wyjdzie? Czy będę miał z tego jakieś zyski, jakiś dochód pasywny? Muszę przyznać, że właśnie na to liczę i chcę stworzyć materiał z wieloma praktycznymi informacjami, który zarazem będzie lekki do czytania. 

Co więcej? Kilka dni temu znalazłem MEGA PROMOCJĘ i udało mi się kupić bilety lotnicze w dwie strony  na... Kubę! Cena? 700 złotych! Musze przyznać, że była to decyzja całkowicie spontaniczna i nieprzemyślana. Rzuciłem wszystkie plany, jakie miałem na wrzesień i podjąłem decyzję o zarezerwowaniu biletów dosłownie w dwie minuty. 19 września wylatuję na 2 tygodnie do Hawany. Co przyniesie ta podróż i jak się potoczy? Sam jestem ciekaw.

1 komentarz: