Artykuły sponsorowane:

środa, 6 czerwca 2012

Maj - podsumowanie

Organizujecie imprezę taneczną, szukacie DJ'a i nagle okazuje się, że za obsługę muzyczną chce on kilka stówek. Czasami jest to 250zł a czasami 400zł - różnie bywa. Wtedy rozpoczyna się targowanie. Wiadomo każdy grosz się liczy a jak można zaoszczędzić to czemu nie?

A jak to wygląda z mojej strony? Podczas, gdy niektórzy moi znajomi przedstawiają mi wyliczenia, według których wychodzi, że zarabiam ponad 30zł/h - muszę powiedzieć, że niestety tak nie jest. Od kwoty, którą otrzymuję trzeba odjąć koszty dojazdu czy kontaktu z jubilatem i przede wszystkim... serwis sprzętu!

W zeszłym miesiącu u mojego serwisanta byłem wielokrotnie (tylko w ostatnim tygodniu odwiedziłem go 3 razy!) co niestety przełożyło się na spore wydatki. 420zł dokładnie tyle kosztowały mnie naprawy sprzętu. Jak to się przekłada na zarobki? Otóż prosty rachunek "na czysto" zamiast 750zł mam 330. Różnica spora.


W maju spłacalność moich pożyczek na kokos.pl była równa 100% więc postanowiłem zwiększyć kwotę inwestycji o 2000. Obecnie na kokosie mam zainwestowane lekko ponad 3000zł i jestem zadowolony ze stopy zwrotu.

W maju poświęciłem kilka godzin na wypromowanie mojego bloga Inwestowanie w monety - zgodnie z moim celem zmierzam do 1500/mies wyświetleń bloga. W maju liczba wyświetleń wyniosła 437 (wzrost o 11 względem kwietnia) i mam nadzieję, że zgodnie z tym, co napisałem wcześniej, cel zostanie zrealizowany do końca września :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz