Artykuły sponsorowane:

czwartek, 31 maja 2012

Do Berlina za... 15zł

Brak pieniędzy i brak znajomości języków obcych - dwie najpopularniejsze FIKCYJNE bariery, które usprawiedliwiają lenistwo a zarazem gwarantują brak fantastycznych wspomnień. Oba przekonania można łatwo obalić... i własnie wysłałem formularz do wydawnictwa Złote Myśli.

Chciałbym wydać ebooka, który byłby odpowiedzią dla osób szukających tanich możliwości podróżowania. Za kilka groszy da się zwiedzić kawałek świata a przede wszystkim zdobyć wspomnienia, poznać ciekawe osoby, zyskać nowe doświadczenie - są to według mnie najważniejsze wartości i są one w zasięgu ręki każdego z nas. Udało mi się już wielokrotnie podróżować za naprawdę niskie kwoty. Za przelot na trasie Wrocław-Mediolan-Wrocław zapłaciłem 61zł. Dokładnie tyle samo kosztował mnie przelot na trasie Poznań-Rzym-Poznań. Za 30dolarów leciałem z San Francisco do Los Angeles. 

Dziś kupiłem bilety, dla siebie i dwóch kumpli, z Poznania do Berlina, za... 45zł - po 15zł na głowę. Taniocha. Termin: 19 wrzesień. Teraz tylko znaleźć coś taniego na trasie Berlin-Monachium i 22 września wielkie otwarcie OKTOBERFEST! :)

Teraz czekam za pozytywną odpowiedzią z wydawnictwa i biorę się za pisanie. 

KORZYSTAĆ Z ŻYCIA I DZIAŁAĆ - tym chciałbym zakończyć dzisiejszy wpis :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz