Artykuły sponsorowane:

czwartek, 6 maja 2010

3,00 zł zamiast kuponu LOTTO

Przechodząc obok kolektury LOTTO chciałem wejść i kupić kupon. Przypomniawszy sobie jednak, że... dotąd zazwyczaj przegrywałem postanowiłem zrezygnować. Mimo to ciągle miałem jeszcze wątpliwości. O zrezygnowaniu z wysłania kuponu zadecydowało postanowienie, że zaoszczędzone pieniądze przeleję na konto, na którym chcę uzbierać milion złotych.

Nie mam zielonego pojęcia, ile musiałbym zapłacić. Wiem, że kiedyś to kosztowało 2,50zł ale teraz, z tego co mi wiadomo, wszystko się zmieniło. W Internecie znalazłem informacje, że za kupon na "Dużego" zapłaciłbym 3,00zł - tak też przyjąłem.

Powiem Wam, że miło jest wiedzieć, że pierwsze 10zł w drodze do miliona uzbierałem bez jakiegokolwiek wysiłku (przeszukanie zakamarków domu, zmiana bankomatu podczas wypłaty środków i zrezygnowanie ze straty 3,00zł).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz