Artykuły sponsorowane:

niedziela, 25 kwietnia 2010

Blogi krokiem do miliona

Przed chwilą założyłem bloga, którego tematem przewodnim jest "szybka nauka". Wyszukanie i napisanie artykułów oraz publikacja bloga http://www.szybkie-uczenie.blogspot.comtrwało ok 2h.

Poświęciłem więc 120 minut na tworzenie czegoś, co ma mi przynieść dochód w przyszłości. Jak chcę na tym zarobić?

To proste. Na blogu zamieszczone są reklamy, gdy osoba czytająca notatki kliknie w taką reklamę - automatycznie na moje konto wpada kilka centów. Dodatkowo na moim blogu o szybkiej nauce polecam także książki, jeżeli ktoś kupi taką publikację automatycznie otrzymuję odpowiednią prowizję.

Takie proste... niestety tak nie jest. Aby mieć jakiekolwiek zyski z polecania produktów i zamieszczenia reklam na blogu, trzeba wygenerować na nim odpowiedni ruch. To wiąże się już z większym wysiłkiem. Przez następne dni będę starał się umieścić kilkanaście linków na różnych stronach i zabiorę się do założenia nowego bloga... i tak w kółko.

Sam jestem ciekaw, czy takie tworzenie blogów będzie źródłem dodatkowych zysków? O tym przekonam się wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz