Artykuły sponsorowane:

środa, 7 kwietnia 2010

Zaoszczędzone 5zł

Wracając do domu, zatrzymałem się obok bankomatu by wypłacić trochę gotówki (po Świętach w portfelu pustka). Ponieważ nie był to bankomat mojego banku, za wypłatę zostałaby pobrana prowizja w wysokości 5zł. Tuż przed podejściem przypomniałem sobie o moim postanowieniu, że uzbieram milion złotych. Było już jasne, że nie mogę tak bezmyślnie wyrzucać pieniędzy, bo 5zł to kwota, za którą można kupić 25 bułek lub 34 saszetki z solami przeciwko odwodnieniu dla mieszkańców Afryki! Postanowiłem więc, że podjadę do bankomatu znajdującego się ok 8 minut jazdy rowerem dalej.

Cała zaoszczędzona kwota (5 zł) trafiła na moje eKonto w mBanku, które od wczoraj prowadzę :)

1 komentarz:

  1. Idę krok , krok za panem . Mam także 7,13 zł !

    Pozdrawiam
    Paweł

    OdpowiedzUsuń