Artykuły sponsorowane:

piątek, 28 maja 2010

Artykuły sponsorowane

Jak już zapewne zauważyłeś, na moim blogu zaszły pewne zmiany. Postanowiłem wykorzystać rosnąca popularność tego bloga i udostępnić miejsce dla osób, które chciałyby zareklamować swoją stronę (co wpłynie również na jej pozycjonowanie) lub produkt (może zwiększyć sprzedaż). Wysłałem kilka maili i już następnego dnia odpisał mi pan Wiesław, który chciał zareklamować poprzez dodanie artykułów swoją stronę, która porusza temat edukacji finansowej. Dowiesz się na niej co to są aktywa, pasywa oraz poznasz ciekawą grę Cashflow. Zapewne informacje te znajdą się na moim blogu ale Ty już teraz możesz zapoznać się z wiedzą, którą udostępnia pan Wiesław.

Ponieważ artykuły zostały wykupione na cały rok - zarobiłem 40zł. 5zł postanowiłem przeznaczyć na małą reklamę tego bloga - pozostałą kwotę 35zł, przelałem na moje konto "Pierwszy milion" - w sumie mam już 45,13zł :)

Jeżeli masz jakieś pytania lub chciałbyś mi pomóc...
napisz: moj-milion@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz