Artykuły sponsorowane:

sobota, 22 maja 2010

"Zacznij przyciągać pieniądze" - skorzystaj z okazji

Cały czas czytamy różne artykuły i komentarze, polecające wielorakie szkolenia internetowe czy e booki. Z własnego doświadczenia wiem, że są one bardzo wartościowe. Nikt z nas nie może podważyć faktu, że inwestycja we własną osobę jest inwestycją złą.

Warto wspomnieć, że taka edukacja często bywa darmowa (np. na moim blogu co pewien czas pojawiają się wartościowe artykuły). Jeszcze lepiej jest jak można otrzymać całkowicie ZA DARMO ebooka napisanego przez multimilionera. Jeżeli interesujesz się prawem przyciągania pieniędzy, zapewne wiesz kim jest Joe Vitale - jeżeli nie wiesz poszukaj w google :)

Tak się składa, że w czerwcu dr Joe Vitale będzie w Polsce. Spotkanie z nim nie należy jednak do tanich rzeczy, ponieważ cena szkolenia zaczyna się od... 1570zł. Mimo, że (jak przypuszczam) nie będziesz na tym spotkaniu - możesz skorzystać z rad multimilionera całkowicie ZA DARMO! Wystarczy, że wejdziesz na stronę: http://www.vitale.pl/ i w prawym górnym roku klikniesz "Ksiażki Joe Vitale", później wystarczy podać maila, na którego otrzymasz publikację.

"W połowie lat 70. byłem bezdomny. Bez samochodu. Bez domu. Bez pieniędzy. Bez pracy. Bez jedzenia. Bez przyjaciół. Bez nadziei. Bez grosza przy duszy. W późnych latach 70. i wczesnych 80. żyłem w nędzy. Mieszkałem w pokoiku w domu. Toaleta znajdowała się za zasłonką w dużym pokoju. Mieszkanie w tym miejscu kosztowało mnie 200 $ miesięcznie i zazwyczaj ciężko było mi uzbierać tę sumę." - początek książki "Zacznij przyciągać pieniądze".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz