Artykuły sponsorowane:

wtorek, 20 lipca 2010

50,00zł dzięki bukmacherce :)

Właśnie wypłaciłem na swoje konto "Pierwszy milion" wygraną z wytypowania Hiszpanii jako Mistrza Świata w Piłce Nożnej. Kupon kupiłem 10 czerwca, obstawiając 10,00 zł na Hiszpanie - jak widać nie zawiodłem się. Uważam, że typując wyniki sportowe można zarobić duże pieniądze ale... można także stracić jeszcze więcej. Myślę jednak, że rozsądek i nie kierowanie się emocjami pomagają w obstawianiu i cieszeniu się wygraną.

Od kilku miesięcy obstawiam przez internet, dzięki czemu mam pełną swobodę i dużo dodatkowych możliwości jak np. typowanie zwycięzcy w trakcie meczu! Obstawiam zazwyczaj drobne kwoty (1zł, 2zł) i co pewien czas wypłacam sobie na konto 20 czy 30 złoty. Mógłbym grać większą stawką i zysk mógłby być większy... strata także. A tak to te parę groszy zawsze wystarczy na kawę, na Orlenie :) Ryzykować nie mam zamiaru.

Jeżeli Ty także chciałbyś spróbować swoich sił to życzę powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz