Artykuły sponsorowane:

piątek, 15 lutego 2013

Krótkie podsumowanie

Zmniejszenie dochodów. Jako student matematyki finansowej dorabiałem statystując w serialach "Pierwsza Miłosć" (Polsat) i "Galeria" (TVP 1). Niestety w ostatnim czasie serial "Galeria" z powodu zbyt niskiej oglądalności został zdjęty z anteny, co oznacza dla mnie uszczuplenie dochodów o kilkaset złotych. Szkoda, ponieważ wynagrodzenie było miłym dodatkiem do sympatycznej atmosfery panującej na planie. Mimo, że zdarzały się dni zdjęciowe, które trwały po 13 godzin - praca przy produkcji serialu była bardzo ciekawym doznaniem z wieloma ciekawymi ludźmi. Ale cóż... mówi się trudno.

Po zakończeniu zdjęć do serialu postanowiłem rozpocząć pracę w pobliskim aquaparku jako ratownik wodny. Niestety. Zmiana przepisów spowodowała, że muszę odbyć dodatkowe szkolenia z zakresu pierwszej pomocy - co jest dość kosztowne i czasochłonne. Odkładam to na później.

Nie chcąc więc zmarnować mojego wolnego czasu... postanowiłem stworzyć stronę internetową o tematyce podróżniczej. Strona będzie dostępna pod koniec miesiąca i wiąże z nią wielorakie plany. Mam nadzieję, że uda mi się odpowiednio wykorzystać i przekazać moją pasję podróżniczą. W najbliższych dniach planuję także wrócić do pisania ebooka o tanim lataniu po Europie. 

Jak więc widać postanowiłem sprawdzić, czy twierdzenie "zarabiaj na pasji" jest prawdziwe. Biorę się więc do roboty i piszę kolejne artykuły, które wylądują wkrótce na www.e-viaje.pl

3 komentarze:

  1. O proszę - człowiek renesansu, który nie boi się żadnej pracy. Co do bloga, to moja znajoma też prowadzi blog turystyczny i muszę przyznać, że zazdroszczę te pasji. Jest to świetna inwestycja, bo rośnie popyt na takie informacje - a do tego nie ma problemu z reklamodawcami. Co ważne - reklamodawcami często są właściciele zagraniczni - dzięki czemu i stawki są niepolskie. Gratuluję i życzę powodzenia w zdobywaniu miliona. Ja nadal zabieram się za założenie strony o moim oszczędzaniu na własne M, ale jeszcze zbieram siły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa tak blog turystyczny... sam miałem kiedyś chęć prowadzić coś takiego i może jeszcze zrealizuje ten plan. Jest tylko jeden problem - muszę mieć najpierw co opisywać a z tym ostatnio bywa różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre podejście :) Jak coś nie wyjdzie czy się kończy (statystowanie) to szukasz nowego pomysłu na zarabianie, a nie siadasz i użalasz się nad sobą. Ostatnio miałam do czynienia z osobami, które w przeciwieństwie do Ciebie wybrały tę drugą opcję... Myślę, że połączenie pasji z możliwością zarabiania na niej jest idealnym rozwiązaniem :) Przyjemne i pożyteczne.

    OdpowiedzUsuń