Artykuły sponsorowane:

środa, 30 stycznia 2013

No to jazda!

Witam serdecznie. Studia i praca skutecznie wypełniły większość mojego czasu a w wolne chwile pozostawiłem sobie na książkę i film. Nadeszła jednak pora aby to zmienić i startuje z projektem, o którym już wcześniej pisałem a mianowicie tworzę stronę o tematyce podróżniczej.

Strona będzie składała się z dwóch części: działu "chepFly", który będzie popularyzował idee taniego latania oraz działy "czytelnia", w którym znajdzie się wiele ciekawych artykułów.

Co zrobiłem dzisiaj? Można powiedzieć, że dzień na maksa wykorzystany! Zarejestrowałem domenę, zleciłem wykonanie strony i napisałem dwa artykuły, które rozpoczną życie portalu e-viaje.pl

Strona będzie także zintegrowana z Facebookiem, gdzie od pewnego czasu, na bieżąco, pojawiają się SUPER oferty tanich linii lotniczych - Rzym, Paryż, Mediolan za 60zł w obie strony czy Oslo za... złotówkę. Mimo, że dopiero wczoraj rozpocząłem promowanie e-viaje.pl - "fanpage" na Facebooku nałapał już prawie 270 lajków. Oby tak dalej. Jeśli interesujesz się tematyką podróżniczą polecam serdecznie (wystarczy dać lajka i mieć wszystkie promocje na swojej tablicy):

http://www.facebook.com/pages/e-viajepl/250336055042349


Jakie mam oczekiwania? Chciałbym aby do końca czerwca strona przynosiła 500zł czystego zysku z reklam.  Trzymajcie kciuki a ja tymczasem DZIAŁAM. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz