Artykuły sponsorowane:

czwartek, 15 września 2011

Statyści poszukiwani II

Po opublikowaniu ostatniego artykułu otrzymałem wiele negatywnych komentarzy, które zarzucały mi zbyt ogólne poruszenie tematu statystów. Dlatego postanowiłem zrobić reklamę za free dla niektórych agencji castingowych (są to agencje, w których macie szansę zdobyć jakąś prace jako statysta, klakier a nawet otrzymać drobny epizod czy nawet większą rolę - wszystko zależy od Waszego talentu, chęci i zaangażowania).


Najpierw podaję agencje, do których ja należę:

Studio ABM (przez 2 lata zaproponowali jedynie jedno statystowanie za 150zł - może Wy będziecie mieli więcej szczęścia).

Edwin Film (poszedłem się zapisać i od razu dali mi terminy do statystowania, zarobek 50-80zł).

Tako Media (agencja poszukuje amatorów do gry w różnych serialach np. "Trudne sprawy", "Dlaczego ja?" - 3 dni temu byłem się zapisać, co dalej zobaczymy. Słyszałem, że można zgarnąć 800zł, jeżeli otrzyma się jedną z głównych ról).



Inne polecane agencje:

STARS Impresariat

Gudejko

Start Studio


Jeśli chodzi o mnie, najbliższy weekend spędzam na filmowo - w sobotę reklamówka w Wałbrzychu a w niedzielę serial we Wrocławiu. Przewidywany zarobek? 120zł. Gdy odejmę koszty dojazdu i noclegu zostanie pewnie symboliczna złotówka - ale nie zawsze najważniejsze są pieniądze.

Aby żyć pełnią życia, należy być w ciągłym ruchu, bo tylko wtedy każdy dzień jest inny. Paulo Coelho

3 komentarze:

  1. Ile godzin zajmuje te statystowanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre pytanie zadałeś. W Wałbrzychu było to niecałe 6h i na tym moje doświadczenie się kończy. Rozmawiałem jednak z innymi i różnie to bywa. Ekipa filmowa ma jakiś plan i musi go zrealizować - jak aktorzy będą dobrze przygotowani, pogoda będzie odpowiednia i wszystkim będzie się chciało to były przypadki, gdzie dzień zdjęciowy trwał 4h. Zazwyczaj jest to jednak 6-10h.

    Jak zjawisz się na planie, podpisujesz kilka dokumentów, w tym jeden, w którym oświadczasz, że będziesz dostępny przez 12h, jeśli jednak zdjęcia skończą się wcześniej to jesteś wolny.

    Zdarzały się także przypadki, gdzie niektórzy byli potrzebni nawet przez 16h! Ale wtedy to już indywidualnie się dogadujesz z kierownikiem planu odnośnie wynagrodzenia (nadgodziny sprawa święta).

    OdpowiedzUsuń
  3. Są jakieś koszty zapisania się do w/w agencji? I w jakich to reklamówkach brałeś udział, jeśli mogę spytać?

    OdpowiedzUsuń