Artykuły sponsorowane:

wtorek, 27 września 2011

Nie licz na lotto, licz na siebie!

Podejrzewam, że większość z nas czeka właśnie za wynikami Lotto i marzy skrycie o 50 milionach. Nie chcę się teraz rozpisywać o tym, jak wiele można za te środki kupić, zobaczyć, posmakować... bo dane to będzie nielicznym. Tylko szczęśliwcy (zakładając oczywiście, że całe działanie totalizatora jest uczciwe) będą mogli się cieszyć "łatwą" kasą.

Jednak i dla Ciebie jest dobra wiadomość! Właśnie przeczytałem maila i muszę przyznać, że zostałem mocno zaskoczony. Oto internetowe wydawnictwo rozdaje za darmo e-booka "Scientific Advertising" Claude Hopkins'a, którego cena w innych księgarniach kształtuje się na poziomie 30-40zł.

Książka jest o marketingu, reklamowaniu produktów, czyli jednym słowem o tym, co dotyczy pośrednio każdego, kto chce osiągnąć niezależność finansową. I warto dodać jest całkowicie za free.

Sam Hopkins napisał:
Kompetentny specjalista od reklamy musi rozumieć psychologię. Im więcej o niej wie, tym lepiej. Musi nauczyć się, że pewne działania prowadzą do pewnych reakcji i używać tej wiedzy, aby zwiększać rezultaty i unikać błędów.

Ebook już jest na moim komputerze a w weekend przeczytam go ;)
Skorzystaj z tej okazji kliknij tutaj

2 komentarze:

  1. Też mam publikację ale jeszcze nie zaglądałem :) Przyznam że trafiłem tutaj przypadkiem po bardzo długim czasie i fajnie że blog się nadal rozwija a nie padł po 2 miesiącach.

    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń