Artykuły sponsorowane:

środa, 17 listopada 2010

Organizacja imprez?

Witajcie,
zacznę od tego, że na konto PIERWSZY MILION znów przelewam 10% dochodów, tj. 160zł, co daje w sumie już ponad 600zł, które mają:
  • pracować dla mnie,
  • pomóc w osiągnięciu pasywnego dochodu,
  • stać się czynnikiem decydującym o mojej wolności finansowej.

Oprocentowanie konta oszczędnościowego, na którym aktualnie się znajdują, jest śmieszne i godzące w wartość zgromadzonych przeze mnie środków. Dlatego postanawiam ruszyć z pewnym pomysłem, którego sfinalizowanie będzie kosztowało ok. 2000zł a zwrócić się może już po 20 wieczorach.

O czym myślę? Otóż o zrobieniu imprez dla uczniów szkół gimnazjalnych i średnich - dobrze wiemy, że będąc nastolatkiem liczy się dobra zabawa. Tego brakuje, więc chcę im zapewnić dobrą rozrywkę (w myśl idei aby uderzyć w rzeczy skierowane do konkretnej grupy osób, które są gotowe zapłacić za dany produkt/usługę). Korzyści są obustronne, dla uczestników dobra i tania zabawa, dla mnie zysk.

Jak duży zysk? Otóż niewielki. Według moich obliczeń 100-200zł za wieczór. Dlaczego tak mało? Ponieważ nie chcę aby organizacja spotkania była dla mnie kłopotem. Chcę to wszystko maksymalnie uprościć. Jak się uda, to miejsce na dyskotekę będę miał kompletnie za free, później wiec zostaje tylko znalezienie grupy chętnych do zabawy, bilety po 5zł, kupienie napojów z biedronki po 80 groszy, jakieś ciastka i zabawa się rozkręca.

Dziś zakupiłem "światła" za 174zł. Jak wiadomo, po otwarciu opakowania cena spada - więc wyceniam je obecnie na 150zł (ta wartość jest uwzględniona w moim portfelu, pod nazwą "inne").

1 komentarz:

  1. "Oprocentowanie konta oszczędnościowego, na którym aktualnie się znajdują, jest śmieszne i godzące w wartość zgromadzonych przeze mnie środków"

    Rada na to taka - zmień konto ;)

    OdpowiedzUsuń