Artykuły sponsorowane:

poniedziałek, 1 listopada 2010

Numizmatyczne przedsięwzięcie

Właśnie ukończyłem prototyp nowego bloga, którego tematyką jest inwestowanie w monety. Wszystkie treści (a jest ich sporo) są unikalne, napisane przeze mnie i nigdzie wcześniej nie publikowane. Najważniejsze jest jednak, że udostępniam je całkowicie ZA DARMO! Odwiedzający zatem będzie miał dostęp do cennej wiedzy całkowicie za free. Teksty, które już są opublikowane na tym blogu, mogłyby śmiało zostać wydane w postaci ebooka lub sprzedane w inny sposób. Rodzi się zatem pytanie, dlaczego udostępniłem je w taki sposób? Mogłem przecież wydać ebooka, a zysk ze sprzedaży przybliżyłby mnie do tej magicznej kwoty, jaką jest milion złotych.

Odpowiedzią niech będzie:

Był sobie człek – szaleniec na schwał
Im więcej dawał, tym więcej miał.

Joe Vitale


Akcja promocyjna bloga rozpocznie się w przyszłym tygodniu, ponieważ potrzebne jest jeszcze kilka drobnych zmian i dodatkowych elementów.

2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na dzień, w którym podasz oficjalnie adres swojego nowego bloga! Błagam tylko nie wstawiaj na nim notek ze skopiowanym tekstem ;] Życze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz dobre zacięcie, ale potrzebujesz więcej dobrych pomysłów na biznes, zobacz np na www.milioneuro.tv powodzenia

    OdpowiedzUsuń