Artykuły sponsorowane:

środa, 31 marca 2010

Konto w mBanku

Właśnie przed chwilą wypełniłem wniosek o otwarcie bezpłatnego ekonta w mBanku (jeśli nie jesteś pełnoletni lub chciałbyś za jednym zamachem założyć konto bankowe swoim dzieciom to od 13 lat każdy może być posiadaczem rachunku internetowego: izzykonto).

Dlaczego założyłem nowe konto bankowe? Obecnie moje środki znajdują się na koncie BZ WBK, z którego dokonuję wypłat i wszelkich przelewów. Trudno byłoby mi odłożyć na tym koncie milion, ponieważ za każdym razem chciałbym "skubnąć" troszkę z odkładanej puli. A tak pieniądze będą w innym banku, na innym koncie - którego założenie i utrzymanie nie kosztuje mnie ani grosza. Mam nadzieję, że kurier z dokumentami do podpisu zjawi się jeszcze przed świętami... zobaczymy :)

Co poza tym?
Muszę się wziąć w końcu za moją stronę internetową, w której widzę źródło mojego dochodu.


Jak na razie jeśli chodzi o mój milion - to ciągle mam 0,00 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz